активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури

активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури

Активізація пізнавальної діяльності на уроках української мови та літератури розділ 1. Теоретичне обґрунтування проблеми активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках. Мислення як діяльність. Процес розв’язання задач. Умови й досвід активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури 2. Мотивація навчальної діяльності на уроках української мови та літератури. інші методичні матеріали на урок українська мова скачати. Щоб освіта була якісною, педагогічну діяльність слід спрямувати не тільки на засвоєння учнями знань, предметних умінь і навичок, а й на засвоєння ними способів, методів… наукове дослідження активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови. Библиотека материалов. Добавить в избранное.

Активізація пізнавального інтересу учнів. Уроках української мови і літератури. Малій валентина іванівна, учитель української мови і літератури. Есхарівської зош і – ііі ст. Чугуївської райдержадміністрації. 1 застосування етимологічного матеріалу на уроках української мови для розвитку пізнавального інтересу.

2 діяльнісно - проблемний підхід до організації навчального процесу.

3 застосування інтерактивних технологій навчання для розвитку пізнавального інтересу.

З урахуванням соціокультурних вимог сьогодення освіта повинна мати гуманістичне, особистісно - орієнтоване спрямування, унаслідок чого знання, уміння й навички перетворюються із мети навчання в засоби розвитку пізнавальних і особистісних якостей учнів. Учень не може засвоїти навчальний матеріал, який не відповідає потребі в його вивченні й не вимагає розумового напруження в навчанні, не вимагає емоційних переживань. Тому все більшого значення набуває орієнтація навчання на різнобічний розвиток учнів. Активізація пізнавальної та розумової діяльності учнів на уроках української мови та літератури. Систематичне залучення учнів у процес рішення пізнавальних і проблемних завдань. Різноманітність форм і методів по активізації пізнавальної та розумової діяльності учнів. ігрові ситуації – один із засобів активізації пізнавальної та розумової діяльності учнів. Ефективна робота словесника – міцні знання учнів. Активізація пізнавальної та розумової діяльності учнів на уроках української мови та літератури кожен вчитель має право не вибір рівня активізації, який залежить від наявного часу на вивчення теми, якості підготовки школярів і самого вчителя, змісту матеріалу та розвиваючих і виховних завдань уроку.

За достатньої кількості часу можна забезпечити найвищий рівень активізації - дослідницький, який є важливим аспектом навчального процесу.

Дослідницька робота спонукає учнів до пошуку цікавої інформації, активно формує вміння і навички, бажання самоосвіти, саморозвитку і самовдосконалення, збуджує і. Як і чим заохотити учня до співпраці. Як примусити битися захоплено дитяче серце у відповідь на художній твір. В основу роботи над проблемою покладено компетентісно орієнтований підхід, спрямований на розвиток життєвих компетентностей, їхньої здатності розв язувати завдання в різних сферах життєдіяльності, реалізації аксіологічної, літературознавчої, формотворчої змістової лінії на уроках літератури та мовної, мовленнєвої компетентності на уроках мови. Матеріал з української мови та літератури дає змогу під час опрацювання більшості тем створювати проблемні ситуації на різних етапах навчання. Під час засвоєння нових знань, систематизації та узагальнення їх, у процесі вироблення вмінь і навичок, застосуванні знань на практиці. Розглянемо деякі приклади. На уроках літератури доцільне використання порівняльної характеристики персонажів, відповіді на питання типу.

чим сподобався літературний герой. що найбільше вразило у творі. Одним із засобів активізації пізнавальної і розумової діяльності, формування інтересу до предмета є систематичне використання міжпредметних зв язків. У процесі викладання рідної мови та літератури для цього є сприятливі умови. Використання сучасних інтерактивних технологій як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури. Навчально - методичний посібник. На уроках української літератури та мови. На уроках літератури нові технології навчання спрямовані на розвиток таких здібностей, як - от. Здатність бачити проблеми, виявляти суперечності, висувати гіпотези, оригінальні ідеї, аналізувати, інтегрувати, трансформувати та синтезувати інформацію, здійснювати пошук, дослідницьку роботу.

«використання комп ютерних технологій та активізація пізнавальної. Величне слово, цілюще, як материнське молоко. Саме слово дає людству духовне життя. Душа дитини є для мене храмом, і моя праця спрямована на те, щоб цей храм не став купою каміння. Учитель української мови і літератури хустського професійного ліцею теличко наталія михайлівна і категорія. Освіта – вища; ужгородський державний університет. Стаж роботи – 11 років. Моє педагогічне кредо. «у всьому починати з себе, бути взірцем та любити вихованців. Активізація пізнавальної діяльності на уроках російської мови. інноваційні технології на уроках української мови й літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Впровадження інформаційних технологій навчання у викладанні автомобільних дисциплін з метою активізації розумової та пізнавальної діяльності студентів. Українська мова (6667).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

сборки скайрим 18

русская рыбалка 3 7 6 клевалки

маша бабко tor

в 20 лет меня выдали замуж за еле знакомого человека