методика викладання української мови курсова
Курсові роботи з методики викладання української мови та читання. Аудіювання на уроках української мови в початкових класах. Використання інноваційних технологій на уроках української мови в початковій школі (курсова). Використання літератури рідного краю на уроках української мови та літературного читання. Використання народознавства на уроках читання в початкових класах. Використання розвиваючого методу навчання на уроках української мови в початкових класах. Використання типологічних сходжень у творах дитячої літератури на уроках читання у 3 - 4 класах (курсова робота). Використання художнього тексту на уроках мови у молодших класах як ефективний засіб мовної освіти. Методика навчання української мови в початковій школі. В23 навчально методичний посібник для студентів вищих навчальних. Методика викладання мови — це педагогічна наука, адже предметом її дослідження є процес оволодіння українською мовою в умовах навчання дітей у початковій школі. Методика викладання української мови озброює вчителя системою науково - педагогічних ідей. Керуючись ними, вчитель має змогу передбачити результати навчання рідної мови під час використання тих або інших засобів навчання. З методики навчання української мови в загальноосвітніх закладах. Посібник для студентів педагогічних університетів та інститутів. Змістовий модуль 1 загальні питання методики навчання української мови в середній школі. Методика української мови як наука і навчальна дисципліна. Українська мова як навчальна дисципліна в закладах освіти. Написання курсових робіт з методики має привчити студентів до глиб шого самостійного вивчення певної методичної теми, проведення експери ментальної роботи. Розділ і методика викладання української мови як педагогічна наука. Методика навчання грамоти. Лекція № 1 (2 години). Предмет і завдання курсу методики викладання української мови в початкових класах. Методика навчання грамоти, завдання розділу.
Предмет і завдання курсу.
Зв язок методики викладання української мови з іншими науками. Методика викладання мови — педагогічна наука. Педагогічною вона вважається тому, що предметом її дослідження є процес оволодіння українською мовою в умовах навчання дітей у школі. Це означає, що в центрі її уваги лежить навчання (процес оволодіння). А навчання разом з вихованням, як відомо, становить зміст педагогіки. Зв язок навчання пунктуації та виразного читання принципи викладання (за к. Загальні питання української лінгводидактики. Методика викладання української мови як наукова і навчальна дисципліна. Викладання мови – це майстерність творення людської душі, бо воно є найніжнішим, найтоншим діткненням до серця дитини. Василь сухомлинський. Запитання і завдання для самопідготовки. Визначте предмет вивчення лінгводидактики – науки про тео - рію і практику навчання мови. Назвіть основні завдання методики викладання української мови як науки. Яку роль відіграють суміжні з лінгводидактикою науки у створенні наукової основи навчання мови в школі. Методика навчання української мови, літературного читання та каліграфії. 013 початкова освіта автор. Програма викладається українською мовою, а також за потреби – англійською мовою. Термін дії освітньої програми. Програма впроваджується у 2017 році та діє до введення нових станлартів вищої освіти. Обсяг, методика й технологія викладання дисципліни. Кожен зі змістових модулів поєднує в собі відносно окремий самостійний блок дисципліни, який логічно пов’язує кілька навчальних елементів дисципліни за змістом і взаємозв язками. Для визначення рівня засвоєння. Методика викладання української мови. Реферати, дипломні, контрольні, курсові роботи під замовлення з педагогіки, методики викладання. Швидко, якісно, професійно, недорого. У щоденній роботі вчитель збагачує мову дітей новими словами, поняттями, вчить правильно висловлювати свої думки. Основні завдання роботи з розвитку мови. 1) уточнення тих слів, що учні вже знають; 2) збагачення словника учнів і навчання володіти словом опції зарахування. Відповідно до поставленої мети головними завданнями методики викладання української мови є. Методика викладання української мови постійно розвивається. її розвиток зумовлюється рядом джерел, серед яких найважливішими є. Філософія, зокрема вчення про пізнання світу, розуміння суб єктивно - об єктивних відношень в цьому світі (навчальний процес будується на взаємодії об єкта навчання - учня, і суб єкта навчання - вчителя). Науково - методичний апарат методики мови враховує філософське вчення про дві сторони пізнання - чуттєву і логічну.
(спостереження за мовними одиницями, застосування індукції, дедукції, аналізу, синтезу в освоєнні предмета науки). Методика викладання сучасної української літературної мови у вищій школі як наука, її зв’язок з іншими науками. Зміст і побудова курсу методики викладання сучасної української літературної мови у вищій школі. Загальнодидактичні принципи навчання української мови у вищій школі. Програма цієї дисципліни побудована відповідно до кваліфікаційної характеристики викладача мовознавчих дисциплін, і вивчається в усіх вищих навчальних закладах iii - iv рівнів акредитації педагогічного напрямку.
Для методики навчання української мови в школах з російською мовою викладання важливим є здійснення міжпредметних зв язків. Ця ідея втілена в змісті шкільних курсів обох мов і методиці уроку.
Урахування закономірностей і принципів навчання української мови в російських школах, особливостей уроку, специфіки методів навчання, вимог у здійсненні міжпредметних зв язків забезпечує якісне її викладання.
Коментарі
Дописати коментар